Školní informační systém Edookit - FAQ

Autor: Miloš Tomek , zveřejněno: 6.6.2017


  1. Jak získám přístupové údaje do systému?
    Vaše přístupové údaje Vám byly 31.5.2017 odeslány školou na Váš mail (pokud jste jej škole poskytli). Pokud máte problém se do systému připojit, obraťte se, prosím, na třídního učitele Vašeho dítěte nebo na zástupce ředitele školy.
     
  2. Můžu své přístupové údaje sdílet s dětmi?
    V žádném případě prosím neříkejte svým dětem přístupová hesla do systému. Děti mají své vlastní přístupové údaje a účty s omezenými funkcemi.
     
  3. Kde se mohu do systému připojit?
    K připojení stačí zařízení s internetem (PC, notebook, mobil). Připojíte se na webové adrese pro rodiče a žáky (odkaz dole). Návod pro stažení a zprovoznění aplikace pro tablety a mobilní telefony zde.
  4. Musím mít pro každé dítě zvláštní přístup?
    Ne. Pokud vše funguje správně, vidíte v rámci svého účtu všechny Vaše děti na škole.
     
  5. Musím psát ještě omluvenky po staru do papírové žákovské, když teď jsou k dispozici elektronické?
    Do června 2017 by měla být omluvenka i v papírové žk, ale záleží na dohodě s třídním učitelem. Od září 2017 budou papírové žk pro 4. - 9. ročník zrušeny a plně je nahradí elektronická žk.
     
  6. Jakou platnost má zpráva poslaná v systému Edookit, nahradí např. papírky s žádostí o uvolnění z akce?
    Jakákoliv zpráva vytvořená a doručená v informačním systému z Vašeho účtu je považována za Vámi elektronicky podepsanou a má tak stejnou platnost jako podepsané uvolňovací papírky nebo omluvenka v papírové ŽK. Proto je důležité nesvěřovat dětem přístupové údaje k účtům rodičů.
     
  7. Kam se obracet s dotazy ohledně Edookitu?
    Pokud se jedná o problémy technického rázu, obracejte se na zástupce ředitele, pokud se jedná o osobní údaje Vás nebo dětí pak na příslušného třídního učitele. Pokud potřebujete vysvětlit něco ohledně výuky či klasifikace, obracejte se prosím na konkrétní učitele daných předmětů.
     

Více informací o systému naleznete zde http://edookit.com/cz.

Každý rodič  svůj vlastní přístup do systému a stejně tak každý žák. Ve vlastním zájmu nesdělujte dětem své přístupové údaje, jelikož i omlouvání absencí již probíhá výhradně přes Edookit a pokud omluvenka přijde z profilu rodiče, považujeme ji za platnou. Pokud tedy děti Váš přístup znají, měli byste si změnit svá hesla.

Pokud jste svá přístupová hesla ztratili nebo zapomněliobraťte se na třídního učitele/třídní učitelku, aby o tom informovali administrátora Edookitu a ten Vám na Vaši emailovou adresu pošle nová.