Rotační výuka aneb Na střídačku
Autor: Petra Kačerová , zveřejněno: 26.4.2021, článek se týká tříd(y): 2.A
Jak to vidí druháci (anketa)
1. Online výuka - plusy:
- přispím si
- nemusím mít roušku
- ovládám Teamsy (umím spouštět schůzku, kamerku, mikrofon, pacičku)
- je to jiný, “nenormální” styl výuky, baví mě
- umím psát do chatu a volat si s kamarády, máme Stream
Mínusy:
- radši půjdu do školy než sedět a koukat do PC
- seká se to, neslyším paní učitelku ani ostatní
KAMARÁDI JSOU DALEKO!
2. Výuka ve škole - plusy:
KAMARÁDI, paní učitelka a asistentka jsou mi nablízku, učím se a povídám si s nimi, jsme spolu
Mínusy nebyly v odpovědích dětí zaznamenány, ani co se týká povinného testování na Covid.
A jak to vidí učitelka? Stejně jako děti. Jsem ráda, že se aspoň “rotačně” můžeme ve škole setkat, doladit učení a společně si to užít. Proto chystám pro děti do výuky i něco nového a zajímavého - např. v matematice jsme vyzkoušeli Geodesky a sestavovali obrázky z vlastnoručně narýsovaných geometrických tvarů, v prvouce jsme dělali pokusy s vodou a byli se podívat na jarní zahrádce, vyzdobili jsme si třídu barevnými ptáčky a každý den jsme aspoň na chvilku vyběhli ven.
Nyní máme výuku online a už se těšíme, že se v pondělí opět setkáme ve škole. Naše heslo: My to dáme, protože jsme tým!
Děti z 2. A a Petra Kačerová, třídní učitelka