Zakládání prací do jazykových portfolií
Autor: Mgr. Lucie Kubálková, zveřejněno: 28.6.2013
Konec roku s sebou přináší řadu typických činností, jakými jsou i třídění a zakládání toho, co děti během školního roku vytvořily. Ne jinak je tomu i v hodinách anglického jazyka.
Na konci školního roku vytáhneme ze skříně složky, do kterých si děti zařazují své práce, projekty a eseje, které během studia anglického jazyka na základní škole v každém ročníku vytvořily. Portfolia postupně nabývají na objemu a v devátém ročníku si je potom studenti odnášejí domů. Mnohdy nevěří svým očím, když si zalistují o několik stránek dopředu, a nevěřícně kroutí hlavou, s čím že se to před několika málo lety potýkali. V deskách je svým způsobem zmapován jejich jazykový vývoj. V neposlední řadě je to i milá vzpomínka na základní školu. Nepochybuji o tom, že v nich děvčata a chlapci naleznou i něco, co se jim při dalším studiu bude hodit.