Jaké je ideální bydlení?
Autor: Linda Andresová , zveřejněno: 17.10.2016, článek se týká tříd(y): 9.A 9.B 9.C
I letos jsme v hodinách německého jazyka v devátém ročníku narazili na 3. a 4. pád. To je chvíle, kdy se všem studentům němčiny zatočí hlava. Aby žáci správně složili celou větu, musí myslet na spoustu věcí najednou, tj. využívat znalosti získané z předchozích hodin a let studia.
Kapitolu jsme zakončili přivlastňovacími zájmeny v těchto pádech a znalosti promítli do projektu s názvem „Můj vysněný dům nebo pokoj“, kde žáci popisovali, jak si představují ideální bydlení.
Každému někdy nějaký ten pád nebo koncovka členu „ulétl“, ale v zásadě žáci zvládli probírané učivo a na začátku devátého ročníku jsou schopní sepsat smysluplný odstavec textu, kde vyjádří svůj názor za použití správné gramatiky.