Prodej triček v rámci školního projektu
Autor: Vojtěch Balský, Šimon Rind, Jaroslav Freiberger, zveřejněno: 3.5.2017
Žáci sedmých tříd si připravili projekt v rámci volitelného předmětu “Základy managementu a marketingu”, jehož cílem bylo vyrobit a prodat trička s logem školy.
Prvním krokem bylo v rámci našeho záměru vytvořit jednotlivá oddělení a rozdělit si role ve “firmě”. Za peníze zapůjčené od školy jsme objednali trička různých barev, zažehlovací folie na textil. Trička jsme pak připravili k prodeji na předvánočních třídních schůzkách a na vystoupení sboru Ostrováček. Po ukončení obou prodejních akcí bylo možné objednat si trika přes e-shop, který jsme sami vytvořili. Během projektu jsme se museli potýkat s různými problémy - neshody v komunikaci mezi členy “firmy”, nedodržení stanovených termínů. Část triček se při výrobě nepovedla, tudíž nebyl zisk tak vysoký, jak se očekávalo.
I přes drobné potíže byly zapůjčené peníze uhrazeny ziskem z prodeje a drobným doplatkem od členů projektu. A tak tento letošní projekt můžeme považovat za uzavřený.
Fotografie: