Máme rádi zvířata
Autor: Mgr. Linda Andresová, zveřejněno: 9.1.2014
Před Vánocemi jsme si v angličtině v 7.A poměrně dlouho povídali o zvířátkách. Učili jsme se s nimi a procvičovali různé gramatické jevy, především přítomné časy, a když jsme se prokousali až na konec lekce, nechtělo se nám s nimi loučit.
Proto jsme se jednu hodiny vydali do počítačové učebny, zapnuli internet a "vydali se" za novými informacemi o našich oblíbených zvířatech. Někteří zůstali u klasiky pes nebo kočka, jiní hledali něco exotičtějšího. Úkolem všech bylo najít si, ať už na české či anglické wiki, několik informací, zajímavostí a zpracovat je ve formě prezentace. Děti vytvořily spoustu pěkných prezentací, kde si procvičily popisování, tzn. především přítomný čas prostý. Většina z nich si vzpomněla, že nesmí zapomínat na koncovku „-s“ u třetí osoby jednotného čísla. Nějaké ty chyby se v prezentacích najdou, přesto jim na pěkném zpracování neubírají.
Prezentace dětí jsou přiložené, můžete si je stáhnout a prohlédnout níže.
Proto jsme se jednu hodiny vydali do počítačové učebny, zapnuli internet a "vydali se" za novými informacemi o našich oblíbených zvířatech. Někteří zůstali u klasiky pes nebo kočka, jiní hledali něco exotičtějšího. Úkolem všech bylo najít si, ať už na české či anglické wiki, několik informací, zajímavostí a zpracovat je ve formě prezentace. Děti vytvořily spoustu pěkných prezentací, kde si procvičily popisování, tzn. především přítomný čas prostý. Většina z nich si vzpomněla, že nesmí zapomínat na koncovku „-s“ u třetí osoby jednotného čísla. Nějaké ty chyby se v prezentacích najdou, přesto jim na pěkném zpracování neubírají.
Prezentace dětí jsou přiložené, můžete si je stáhnout a prohlédnout níže.