Matematika ve 2.B trochu jinak
Autor: Mgr. Jan Jandík, zveřejněno: 11.12.2014
Výuka matematiky už dávno není jen nekonečné opisování sloupečků a slovních úloh, jak jsme je znali asi my (dnešní dospěláci a rodiče).
Na „trhu“ se vyrojila spousta nových zábavných forem a metod, jak se naučit počítat. I v naší škole se s dětmi snažíme tyto cesty k matematice prošlapávat. Kromě různého „kartičkování“, práce ve skupinách, krokování, pavučin, ježdění autobusem nebo po cyklostezkách a mnoha dalších zařazujeme i skládání obrázků s příklady.
Děti si při obyčejném skládání puzzlů vlastně procvičují probrané početní operace. A přitom je to vlastně i baví.
Děti si při obyčejném skládání puzzlů vlastně procvičují probrané početní operace. A přitom je to vlastně i baví.