Bádání ve školní studovně
Autor: Administrator, zveřejněno: 22.2.2010
Po seznámení s dávnou historií naší země v hodinách vlastivědy jsme se rozhodli své znalosti ještě dál rozšířit. K tomu nám pomohla naše nová, skvěle zařízená studovna.
Žáci byli rozděleni do šesti skupin po třech nebo čtyřech. Každá pracovní skupinka měla svůj prostor na zpracování daného období. Ve studovně si žáci sami vyhledávali vhodné knihy a v nich další informace. Velkým pomocníkem byl počítač, který měla k dispozici každá skupina. Žáci tak vypisovali potřebné údaje a zajímavosti nejen z knih, ale také z internetu. Dvě hodiny stačily na to, aby děti dané téma zpracovaly. Následující hodinu vlastivědy každá skupina své “dílo“ prezentovala a ostatní žáci jejich zpracování zhodnotili.
A výsledek? Skupinová práce se povedla, a hlavně: žáky bavila.